Dostava

Dostava in vračila

 

Način in stroški dostave


Osebni prevzem


Pri osebnem prevzemu vas naročilo počaka v trgovini Pasji.net Maribor. Ko je naročilo pripravljeno na prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte. Pri prevzemu je možno tudi plačilo s plačilnimi karticami.


Stroški dostave pošiljke se razlikujejo glede na vrednost naročila in glede na izbiro dostavne službe. Strošek dostave se obračuna k naročilu, kar bo vidno na računu, ki vam ga bomo poslali.


Dostava po Sloveniji


Dostavna služba DPD

Za naročila v vrednosti manj kot 30 EUR se obračuna strošek dostave po enotni ceni 4,75 EUR (DDV 22% vključen v ceno).


Dostava pošiljk se vrši pretežno v dopoldanskem času, zato pri naročilu navedite naslov dostave in telefonsko številko, kjer boste v tem času dosegljivi. Če imate posebno željo za dostavo ali sporočilo za dostavljavca, to vpišite v polje za komentar ob oddaji naročila. Pred dostavo boste o njej obveščeni preko e-pošte ali SMS sporočila.


Pošta Slovenije

Za naročila v vrednosti manj kot 30 EUR se obračuna strošek dostave po enotni ceni 4,75 EUR (DDV 22% vključen v ceno).


Dostava pošiljk se vrši pretežno v dopoldanskem času. V primeru, ko vas ni doma vam poštar v nabiralniku pusti obvestilo, s katerim lahko nato sami pošiljko prevzamete na vaši pošti. Vaša pošiljka vas bo na pošti čakala 15 dni.


Za naročila v vrednosti 30 EUR ali več je dostava brezplačna - strošek dostave v celoti krije spletna trgovina Živa.


Dostava na Hrvaško


O pogojih in cenah dostave na Hrvaško nam prosim pišite na naš elektronski naslov info@sen.si in z veseljem vam bomo pomagali.


Dobavni rok


Običajni dobavni rok za blago, ki je na zalogi, je do 3 delovne dni od datuma sprejetja naročila oz. od datuma prejetja plačila predračuna. Če je dobavni rok daljši, je to posebej navedeno pri izdelku ali pa kupca o tem takoj obvestimo po telefonu ali elektronski pošti. Na hrvaške otoke je rok dostave daljši za 1-2 delovna dneva.


Odstop od pogodbe in vračilo blaga

 

Če z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da nam v štirinajstih dneh od prevzema blaga sporočite (elektronsko, po telefonu ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti), da odstopate od pogodbe. V skladu z zakonom vam ni treba navesti razloga za odstop od pogodbe.

 

Izdelke morate vrniti najkasneje v roku štirinajstih dni po odstopu od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


Edini strošek, ki vas bremeni pri vračilu blaga, je strošek neposrednega vračila. Vračilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka oddana v predpisanem roku. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo vrnili na posredovani transakcijski račun. Denar vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od nakupa, vendar bomo vračilo zadržali v primeru, da v predpisanem roku od vas ne bomo prejeli vrnjenega blaga ali potrdila o vrnjeni pošiljki.

Kupec nima pravice do odstopa od naročila, če je bil izdelek narejen po natančnih navodilih kupca, če je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, če izdelek po svoji naravi ni primeren za vračilo, če je hitro pokvarljiv ali mu je že potekel rok uporabe.

 

Odgovornost podjetja za stvarne napake

 

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali pa garancije nima. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : (1) Odpravo napake (2) Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako (3) Zamenjavo blaga (4) Vračilo plačanega zneska

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.